Bredbandsbolaget Odh Deras Affärside Pissar Jag PÅ

Kvällens pisshink utdelas till Bredbansbolaget.
Efter det att 4 timmar förflutit och ingen uppkoppling lyckats ske mot
yttervärlden[ internetet helt dött] ringer jag supporten som tycker att det är mitt ansvar att kolla
varför?????????

Jag påpekar även att då jag betalar 329 spänn i månaden för 100mgb linan och att mellan 1800-2300 segar det ner till under 40 mgb  OFTA!!! får jag till svar att JAG skall göra tester med uppkopplingshastigheten   [ tp tester över en tidsperiod på 2 veckor tyckte han på supporten]
och återkomma med uppgifter till dem så KANSKE dom felsöker min uppkoppling.


Man kan bli tokig för mindre ,, djä,,,la  pisshuvuden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0