Göteborgs Kulturkalas !!?

Visst är det trevligt med kultur.
Men , skall du fylla magen med kulturella maträtter gäller det att du fyllt plånboken först,,
Visst är gratis  gott , typ frisk luft oxå vidare,,

Jag skall i alla fall ner till Gustav-Adolf torg  och äta mig lite kulturellt mätt.

Kanske en känguruburgare !!!




Eller "årgångssardiner"
De lär vara som bäst efter sex [6!] år i burken .





kanske lite Holländskt ,,

Ostar lär vara en av deras specialiteter,




E viva Espania !!
Paellea , la bella ,,,,,,,[ ja jag vet]





Parmigiano Italiano reggiano



Deutshe wurst [ undrar om jag stavat rätt?]



Sist men inte minst,,
Engelsk marmelad och Cheddar från de olika Brittiska Imperiets öar ,,


©foton Giovanni Salaris 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0