Flunsa,Feber,Hosta, "När En Man Är Sjuk",, Ja Då Djä,,,ar

5 dagar av flunsa sätter sina spår. Att inte ha inspiration till varken det ena eller det andra
och absolut inte till matlagning som i mitt "friska liv" upptar en väsentlig tid av min existens ;-)
Förkylningen är just nu på sitt i det sista stadiet av att reta gallfeber på mig ,,
Känner en svag hungerkänsla i den högra hjärnhalvan kommer kryppandes,  (friskhetstecken?)

Kanske jag låter mig mättas till en billig penning på min kamrat Margharetas soppkök i dag?
En soppa med hemlagat bröd för 29 spänn!!! kaffelatte Grande ( på nymalda bönor) ca 25 spänn,,,
Kaka ,,, den kladdiga varianten med vispgrädde som bomull för själen och fan så mycket
bättre en treo med koffein som varit det närmaste gourmeintag jag varit sedan 5 dagar tillbaks,,

Margarets soppkök KarlJohansgatan
031-123468
image1334

Soup for two
Champinjonsoppa på färska champinjoner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
image1335

kaffe o kaka i goda vänners lag
image1336

Om detta kallas reklam,, OK ,, Lite reklam denna gången,,
Meny på soppköket på KarlJohansgatan 11 tel; 123468
image1337
©foto Giovanni Salaris 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0