Ett Steg Närmare Vårt Eget Stasi

Egentligen borde jag beskriva Svergies match mot Ryssland och hur goda ostronen var till
tv tittandet i går men,,  Idag sörjer jag hur kass den Svenska regeringen är!!!!


Efter ett extra möte i fösvarsutskottet sköt regeringen
 ytterliggare ett frihetstecken för den "Svenska modellen" i sank.
YTTRANDEFRIHETEN GÄLLER INTE LÄNGRE.
FRA ( förvarets radioanstalt ) äger den Svenske medborgarens åsikt.
Genom att avlyssna i princip all trafik som går genom kabel och i luften kan man
förbygga (påstår man ) terrorism  och subersiva metoder , tankar
som kan drabba det Svenska samhället.
 Fredrik Reinfeld och hans lakejer som förespråkar den individuella friheten 
har enligt min mening lyckats att föra Sverige ytterliggare ett steg närmare den totalitära staten.

 Från 1971 fram till 1989 styrde Erich Honecker.Östtyskland med organisationen stasi som vapendragare,,
http://sv.wikipedia.org/wiki/Stasi  för att kontrollera den egna befolkningen mot yttre o inre ( den egna befolkningen) hot,,

HÄNGER NI MED????  HÄNGER NI MED????   HÄNGER NI MED????  HÄNGER NI MED???? 

http://sv.wikipedia.org/wiki/Stasi     http://sv.wikipedia.org/wiki/Stasi   http://sv.wikipedia.org/wiki/Stasi 



© Giovanni Salaris 2008

Kommentarer
Postat av: Daniel

FÖR JÄVLIGT !!



Nu gick hela affärsidén åt helvete, vad fan gör man nu???



MAN KÖPER EN SATELIT TELEFON !!!!!!!!

2008-06-19 @ 10:19:51
Postat av: Anonym

Och blir avlyssnad av Amerika eller Ryssland ;-)

i stället!!??

/ Giovanni

2008-06-19 @ 10:25:09
Postat av: Daniel

Fan också, det tänkte jag inte på.. Ja, ja, får la hitta på ett eget språk då....4



Trevlig midsommar, själv så jobbar jag....

2008-06-20 @ 11:06:55
Postat av: immo

Hej Giovanni,du glade Bomba la Bomba!



Har varit hemma i Finland och vässat knivarna..

Vill du följa med mig till Kremlakremla och ha ihjäl nåt puttigt fanskap! Du fattar la krypteringen!

Ring mig snart. Mitt nummer är också krypterat: yxi kaxi taxi straxi 07! Det där med taxi straxi är bara för att förvirra Bildten.

Immo alias Akne Vulgaris.



Så här tror väl dom där i regeringen att terrorister kommunicerar.Hysteri och en låtsas åtgärd i kampen mot terrorism.





Terve!

2008-06-24 @ 07:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0