Lite Stel På Kvälskvisten??

Det kan man inte påstå att den
här killen har problem med



Kommentarer
Postat av: Daniel

Tjena broder..
Fan vad roligt att du visar upp en sekvens ifrån Bergsjöskolan där Achmed har dansuppvisning, om du kollar längst ner i hörnet så ser du att jag står där, det är nämligen så att det va jag som lärde upp han att dansa elekric boggie, hursomhelst Achmed fortsatte att dansa elektric boggie, och jag fortsatte bort mot den där jävla goda itaienska resturangen som låg bakom hörnet...
Om du undra hur jag lärde upp han, så tog jag med han i duschen, och visade grundreglerna på hur jag tvätta håret, resten bildade han sig en egen uppfattning om....
DANIEL.

2007-09-28 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0