Jag Minns Den Mycket Väl

För första gången på 30år steg jag av spårvagnen vid Gamlestadens torg.
Under 50-60 talet bodde vår familj där i väntan på större bostad då
vi trångbott levde 6 pers i en tvåa!!!!! Ett av våra (min bror Michele o jag)
stora intressen var att fiska men då resuserna inte räckte långt till för
 fiskeresor fick vi nöja oss med den bästa platsen i Gamlestan,,, UNDER BRON.
Jag kommer inte riktigt ihåg hur många hundra fiskar som dragits upp där
och slängts tillbaka men jag minns bron mycket väl då den var som en
 kompis när vi satt under den skyddade från regn o rusk vid våra fiskestunder.
image1131

Hualigen
image1132
© Foto Giovanni Salaris 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0