Hjärinfarkt!!!!!!!!!!!!!;;;Närainpå

Helt plötsligt verkar det som om fan har varit framme .
Allt jag tar i eller på verkar rasa.
Nu gick min "backuppdisk" på 250 gig åt fanders och när man ringer suporten för att informera sig om hur man går tillväga för att återställa ca  100 000 bilder för återkomst svarar det en figur från medeltiden att jag borde nog ha en backupp på backuppen!!!!!!!
Ok men om jag nu INTE har det hur gör man då?
-Du kan ju alltid ringa nåt företag som letar reda på dina oåtkommliga filer för det facila priset av 9000kronor men då ingår momsen skall du veta upplyser idioten på "callcentret"
Hänger ni med???
Först köper man en extern hårdisk av Western Digital som pajar efter en månad och när man ringer deras support som är lierade med recoveryfirman ,"känn dig blåst" så kan du få hjälp mot betalning!!!
Som tur är har jag ett par vänner som har ett förflutet i hackersvärlden och efter ett par dagar och många samtal verkar det nu att lösa sig med några gratisprogram som finns tillgängliga på nätet..
Phu vilken pärs.
©Giovanni Salaris 2007

Kommentarer
Postat av: immo

Om du undrar vad det är för nya bäckar små som rinner ner från berget så är det mina tårar.
Snacka om empati!
100 000 Bilder!
Skratta inte ihjäl dig för då har jag ju gråtit i onödan! Perkele!
Immo.

2007-03-07 @ 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0