Tack För Svensk Sjukvård


Det högg till i bröstet, iväg till Axessakuten  och vidarebefodran till akuten sahlgrenska
71093-779

Några timmars tittande i taket.
71093-778

En och en annan perforering för provtagning.
71093-777

Mer provtagningar över natten på akuten
Här uppkopplad mot en EKGdator.
(självpoträtt från  akutavdelningen)
71093-775

Mer blodprov, cyckling , ekg,blodgaserDNA analyser, mm mm
30 timmar senare är jag hemma
Det konstaterades att jag är överstressad!!!!!!!!
Haaaaaaaaaaaddde ingggen aaaaaaaaaaning  .
och jag som var övertygad om att det avr en hjärtinfarkt på gång.
71093-780

tack till all personal på akutavdelningen Sahlgenska för att ni ändå tog mig på allvar

PS, Idag säger vi grattis till Gunilla F som har namnsdag,,GRATTIS.
© foton Giovanni salaris 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0