Paria På´Bloggen

En Virus På bloggen har förföljt oss snart i ett halvår,
Eftersom åsiktsmaskinen Parfalk verkar ha glömt att ta sin lithium, mogadon, stesolid
eller vad fan för det är för medicin han äter eller inte äter så känns det gott att min blogg
är utrustad med ett SPAMFILTER, stackars alla andra bloggare som råkar ut för denna stackars krake.

71093-738


-Du Parfalk , det skulle vara kul om du kunde ge oss adressen till din blogg.
Men jag antar att ditt pillerkäkande gör att du fixar inte någon form av
ordning vare  sig i huvudet  eller någon annanstans,
rätta mig om jag har fel. (föresten gör INTE det)
Jag säger som en av mina bloggvänner,
-skaffa dig en egen lekplats och låt os ha våra i fred.
Gomorgon
©Giovanni Salaris 2007
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant så,,så sant
/ha det Giovanni

2007-01-27 @ 20:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0