Gudbarn Syskonbarn Möten ,Pizzor Igen, Vilken Dag,

Efter ännu en övernattning , frukost  kom Tindra och jag iväg och gjorde stan
Under tiden anlände det mellangamla gardet som för övrigt har sportlov denna vecka.


Tindra förvånad över att det finns stenar i färska dadlar.
71093-849

Anita lovade ungdomarna att se på "bio" ,välja o vraka bland mina filmer ,
käka pizza, popcorn , dricka sötdricka och bli servade av faster, moster..
FRV: Johannes, Anita, Ellen, Julius, Julia(ännu en guddotter)
Efter jag tagit bilden fegade jag i väg på ett möte för att slippa disken,,,trodde jag!!!!
Har precis averkat berget med disk från i går!!
71093-850
© Giovanni Salaris 2007


Kommentarer
Postat av: christina

Fanken va lik Julia e sin Mamma!!

2007-02-28 @ 11:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0