Gav upp I Göteborgsovädret

Då min kamera gav upp i snökaoset i dag när jag transporterade den i
en tunn plastpåse ett par timmar i blåst å  kylan.

Du har zoomat in EOS 5D
Du har zoomat in EOS 5D
Kommer jag att vila min blogg tills det att min vän
varit på reparation .
I morgon kommert jag att lägga in min kompis på Canon servicecenter i mölndal
och under tiden min kompis får behandling kan ni ju alltid spana in mina andra gamla
bloggar(se i den vänstra kollumen) eller titta in på min gode vän LTR;s Linnebloggen.
Tills nästa gång, ajö
© Giovanni Salaris 2007

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena..

Snacka precis med Tibor (Miami), han ringde upp mig och sa: VA, HAR DIN BRORS KAMERA GÅTT SÖNDER ?? När får han tillbaka den, så jag kan hålla mig uppdaterad på bloggen ??

Dom sitter där ett gäng polare till mig runtom i Miami, förtvivlade, och undrar när du "kommer igång" igen ????

Ha,ha,ha, den dö, det är det nog inte många som har besökare från USA..

Daniel.

2007-02-23 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0