Alla Hjärtans Dag Hmmmmmmmmmmmmmm

I går beslöt oss (brosan o Jag) att ta ut "mosan" ( Göteboska) på lunch.

VARNING!!!!!!!!!
Menyn lovar tungt ,,men på tallriken var det tunt.

Alströmergatan ; Kök o Delikatesser 3;an
Urkass mat för tre skulle jag nog uttrycka det.
71093-858

Till en pyttipanna (enligt min mening) skall det finnas tillgång till både HP sås och tabasco.
Vissa andra föredrar tillochmed ketchup( vilket min "gud" förbjude)
Men när inte ens salt finns tillgängligt eller att när väl maten kommer in på
bordet så är den inte bara kall utan ägget som skall pryda pytten (kronan på toppen)
är nuckad i micron och stel som en frisbee,,,då gav vi upp.
Jag skjölde ner besvikelsen med ett glas Chilienskt vin (hyfsat gott) och vi lämmnade stället för att intaga
riktig mat på något annat ställe.
Ps; nota bene ,,,portionerna  var för dagisbarn,,brosan o jag tillhör  100+ klubben(ni förstår?)

Daniel o mammsen överväger att stämma haket  ;-)
71093-857

En snabb promenad efter besivkelsen till att hälsa på min( ett av mina hjärtan) dotter Sara för lite prat ,o
en (eller var det två ;-)  ) öl.
71093-856

På väg hem blev det några till på La Bomba för att sedan gå hem o ge mitt allt en liten present...
Är Anita inte kontaktbar nästa gång ni ser henne kan det bero på att i öronen ljuder det säkert någon talbok. ,,,,,4 gig de ni!!
71093-859

Appråpå i förbifarten
Ta chnsen att passera denna bro för snart går den bort.
71093-855
© Giovanni Salaris 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0