Tre År Och En Dag Gammal,, Hurra, Hurra, Hurra, Hurra

I stället för att fira min guddotter som fyllde tre år i går
var jag tvungen att hjälpa en av mina småbröder
med ett datorproblem. Det lilla problemet som skulle
ta en timma eller två att fixa  visade sig mycket svårbearbetat.
Efter 12,5 timmar sitter jag nu vid datorn och sänder en hälsning till min
guddotter mitt i natten.
Här några bilder från förra året.

Tindra och jag i Mollösund på semester.
foto Anita Svensson
71093-194

Sötnosen nummero uno.

71093-193

Strax lite innan förmiddagsvilan.
71093-192

Under träning av sin kärleksfulla mamma., allt medans lillebror tittar på
( min gudson Robin)

71093-191


På Söndag vankas det stort kalas med mat, tårta och dryck.
Tills dess utbringar jag ett fyrfaldigt levende,för Tindra.
Hurra,Hurra, Hurra Hhurra.
71093-190
© G salaris 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0