GrillParty I Goda Vänners Lag.

Äntligen kom värmen tillbaks och vad kan vara bättre än att
ha ett litet grillparty  en vanlig Torsdags em??
71093-148

Men innan maten tog vi oss en runda på boulbanan.
Här på bild visar osss boulmästaren LTR hur det går till.
Anita ser o lär.
71093-149

Vissa andra har mycket kvar att lära men,,,gör så gott det går.
71093-150

Poängberäkningen var inte det lättaste.
Kålle var helt övertygaqd om att det var han som
hadde den vinnande poängen, Lasse Tr var väl inte riktigt överens med honom.
71093-151

Nä då var det bättre att ligga med sitt nyopererade knä i solstolen och
vila tyckte Mia.
71093-152

Så småningom var det dags för grillat och vi fösonades vid maten
om vilka lag som spelade bäst boule.
En underbar sommar em på Torpakolonin,

71093-153

LTR har lagt ut lite bilder ,,
här kommer en länk för den som vill titta på dessa
http://app.tabblo.com/studio/stories/view/48983/
© G Salaris 2006

Kommentarer
Postat av: Mia Engström

Ja herregud ett sånt party, inget fattades, fantastisk mat, goda drycker, underbara vänner!
1000 Tack Anita och Giovanni!! Kram!! Mia

2006-07-01 @ 21:50:49
Postat av: Anonym

Här sittar man och surfar runt och så hamnar man på dina sidor:) Vilken glädje att se hjälten från mina ungdoms dagar. Och att känna igen ansiktet är en glädje. Hoppas du har det bra fast det ser jag ju att du har. Kommer du ihåg mig är det bra om inte....Shit happends. Nu surfar jag vidare bland dina bloggar.

2006-08-27 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0