Ultranationalister Pubägare ?

På väg till det årliga julbordet med FGK( föreningen Göteborgs koloniträdgårdar)
passerar jag före detta Gillestugan (R.I.P.) på Järntorget .
Jag kommer i samspråk med en gammal Linnebo(Engelsman) som
uttrycker sin sorg över att Gillestugan gått i graven och övertagits av The
Bishops Arms-Di där fuckers är bara en samling "ultranationalister " aldrig kommer jag att ta en bira där så
längeng them är owners.

Ok säger jag lite eftertänksamt (hadde ingen aning) får väl kolla upp läget!!!
71093-558

En vacker kväll för promenad ner till mötet.
71093-554

på Drottning Kristinas jaktslott(Norra Liden)
71093-555

Där vi höll  vårt sista styrelsemöte för detta året 
71093-556
och därefter intog ett gott hemlagat julbord.
71093-557
 
Känns rätt skönt att kunna lägga lide åsikter och bilder på
blogen nu efter det att dom fått ordning på servrarna, två dagar känns som en lång tid.
© Giovanni Salaris 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0