En Liten Betraktelse Under Helgen

I Valborgs mäss borde jag vara ute och beskåda cortege ,
dricka våröl och förlusta mig..
Nu måste jag i morgon vara ansvarsfull och därför blir det vatten och bröd
resten av dagen,
På bild upslupna Linnebor som stolt poserar för fotografen.
 71093-24

Kjell H med dottern Johanna,
71093-25

Fler fäder ,,Yu Fung med mamma Jenny på "Jennys Place"
71093-23

I en tidigare blogg nämde jag att det eventuellt  skulle bli en plats för
Linnegatans fiskbil vid bygget jämte "Huggets färg"
Efter  samtal med fiskhandlarn får jag härmed dementera alla dessa rykten.
-Jag har inte ens blivit tillfrågad om plats i det nya bygget,,låter han medela.
Så var det med det.
71093-22

Detta och mycket annat diskuterades med Linnestadens
förste vice ordförande( FP) ,Anders Jonell( till höger i bild)
fr v Undertecknad och "La Bombas " Abbe.
71093-26
© G Salaris2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0