Nackdelen Med Att Ha Gett Nyårslöften,,

Mitt är att köra med GI metoden ett tag
och fösöka att bli av med ett par kilo,,

Mina mardrömmar består av , mat, mat mat,,

tex,, stekt fläsk med löksås ;-d




Hmmmmmmmmm.




Fetisdagsbulle [semla] och varm mjölk



Hmmmmmm,




kallskuret och hembakat bröd,,,



Pastejer av olika smak med goda viner till,,,



Helstekt entrecote med bearnaisesås och råstekt potatis ,,,




Osso Buco , med vitvin, selleri, tomat mm mm,,,





Ostfondue på variabla ostar,, mumma !!!




Osta av olika sorter och kvalitet,,




Som sagt ,,




Wienerkorv med potatismos och bostongurka,,




En panino med salame och en skivad tomat som stänkets  med lite tryfferad olivolja,,



Och avslutningsvis,,,
Några smarriga praliner från flickorna Kanolds,,


Måste lägga av här, min fru säger att jag
skall sluta drömma och komma och lägga mig!!
OK,, Godnatt.

©foton, Giovanni Salaris 2010

Kommentarer
Postat av: Frasse

Vecken' bra kamera du har.. Men, huri helvete kan du utsätta dig för såna' frestelser. Secka' goa' matbilder...

Hej från "en som inte lovat nåt", mer än fortsätta att vara lågmäld och försynt....

2010-01-13 @ 19:31:47
Postat av: Anonym

Ja du Frasse,,,



Hadde det bara varit att vara lågmäld och försynt då,,, skulle jag väga 15 kg ;-D



hahahahhhahauaahhah



Giovanni

2010-01-13 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0