Folkhögskola,, Aberdeen, Bookmaker

Lördagen enligt  planerna uppdragna under flunsaperioden,,

Med dotternSara på studiedag på Göteborgs folkhögskola
Kul värre med poesiframträdande av Svenska mästaren ,
Oliva Bergdahl (2007  i Poetry slam)
image1345

Lina Abrahmsson,, vilken pipa!!!
Bland det bästa jag har hört i år ( Schlagersångare släng er i väggen )
Lägg hennes namn på minnet
image1346

Kören på G
image1349

öppet hus som sagt
Sara inför sitt livs val
( och då menar jag inte giftermålet den 17 Maj)
image1347

Datortätaste folkhögskolan i Sverige ,, 200 datorer på 400 deltagare
( jo det heter så och inte elever)
Total MAC WORLD
image1350


Studier med "latte" och denna vyn ,,, kanon
image1348

Personlig coach , Björn ( mentor) visar Sara runt på faciliteterna
image1351

SEEEEEEn blev det Abedeern och ett par kalla,,,
image1352

Sist men inte minst ,, min efterlängade bookmaker ,
Jag lovar , det var det bästa i matväg de siasta 14 dagarna  (flunsan)

pommes chateau


image1353

Bookmaker sandwich


image1354

La Preparation
image1355
©Foto Giovanni Salaris 2008




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0