Min Guddotter På Sightseeing.

I dag tog jag hand om min guddotter Stella ett par timmar,,
Passade på att visa henne runt i centrum på ett par ställen,,
Först till lejontrappan,,

Måttligt road




Sedan till gustav Adolf torg och titta på kungen i brons,,

jaha tyckte hon.





Vem av dem är kristdemokrat ?

Dom där ser  änna likadana ut, tycker jag,, sa hon !!!




Påminner om ett hjul jag sett på  Liseberg .





Dón Carlos ?? Ingen aning men,, Don Giovanni vet jag vem det är ,, hahaha

Operan Göteborg



©foto Giovanni salaris 2010





Kommentarer
Postat av: Barbro

Hmm...vackra foton, men varför fick vi inte se den vackra lilla Stella?

Kram...Sergio hälsar / Hälsa Anita

2010-09-16 @ 23:14:01
URL: http://lillfjosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0