I Dag Sörjer Jag Med Min Bloggbroder Lasse Taube

Detta stod att läsa på hans nya "Linnebloggen3" i natt..
 
Passagen slår alla rekord... Strax efter klockan 15 i dag lyckades stolpskotten som "ansvarar" för Passagens blogg fimpa min blogg - Linnébloggen 2. Bloggen med 9 500 inlägg bara är borta.... Jag har naturligtvis - på mitt vanliga försynta sätt - försökt få en förklaring. Någon som tror att jag fått något svar.... "Unexpected Exception Roller has encountered and logged an unexpected exception. null Reason: null" (Så lyder beskedet när 9 500 inläg och en dj-la massa jobb bara raderas.)

För er som vill läsa mer om haveriet ,, klicka på LTR:s nya länk
http://blogg.passagen.se/linnebloggen3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0