Glada Nyheter Och Ännu En Mathelg I Sikte

I dag en glädjens dag!
Efter ca 2 veckor av "ångest för bildförluster" i samband med en hårddiskkrasch så
lyckades jag med ett program (nr7i ordningen) för recovery av förlorade filer
hämta hem nästan 90% (89978 bilder/filer ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bilden är från påsken 2001 Torpakolonin , helstekt spädgris
på en hemmagjord grill modell större som jag svetsat i hop för ändamålet.
71093-905

Närbild på svinet  ;-)
I år har jag planerat att helsteka ett lamm till påsken.
Inte för att jag är religiös på något sätt(tror jag)
utan för att jag kan  ;-)
71093-906

Foto Jessica Gustavsson 2001©Giovanni Salaris 2007

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena broder !!

Fyfan vad roligt för dig att du lyckades få tillbaka mestadelen utav dina bilder,det gläder mig. Lamm till påsk..? Det lät gott,det skall jag nog ta och äta när vi är i Rom under den långhelgen... Ha det gott....

Daniel.

2007-03-23 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0