Genrepet Rhapsody In Rock 2007

2007-07-10 Carlstens Fästing på Marstrand. Regn,storm under hela showen. Sydväst,kätting,cyklop,grodmansdräkt var ingidienser för en lyckat torr kväll Vi (några hundra stycken fick friplåtar av två kända bilföretag ( varav ett nästan svenskt och det andra ganska Tyskt)för att bevista generalrepititionen av årets "Rhapsody in rock" som startade sin turne på Marstrands fästningen. Min mening var att jag skulle ta lite bilder ,, men efter det att jag börjat plåta visade det sig att "jante" INTE tillät fotografering under generalrepetitionen. Så håll tillgodo med ett bildspel som inte blev riktigt vad jag tänkt mig. foto Giovanni Salaris 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0