Vad Skönt Att Det Regnar Bort

Tog en sväng ner till Femman för att köpa patroner till
min skrivare. F....n vad dyrt !!!!
5 patroner koster nästan lika mycket som hela skrivaren .
750 (sjuhundrafemtiokronor) spänn!!!! 75 ml färg
c.a 10 000 kronor litern, tur man inte skall måla om hemma.

Femman  där Frälsningsarmen visade upp sig och gjorde reklam
för Myrorna bland annat.
Som ni redan vet tillhör jag själv det atestiska släktet men
högaktar alla som gör något för sin medmäniska , religiös eller inte......

71093-737

En annorlunda håll "grytan kokande"
Fick inte riktigt ihop det här!!
kanske det var en blandning av uteliggarefilosofi o grytan hjälper???
71093-736

Jag avundas INTE de stackarna som inte har någon stans att bo.
Själv säger jag alltid
"Fy Fan Vad Bra Man Har Det:

Hoppas att det nu inte fyser på till imorgon för då
kan det sluta riktigt illa för bilarna i Nordemsbacken.
71093-735


Järntorget vid 14 ttiden
71093-734
© Giovanni Salaris 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0