En Disciplinerad Fredagseftermiddag

Istället för att utsätta mig för massor av Fredagsfrestelser blev det
en promenad genom staden .

Värmlandsgatan
71093-766
Fredagens sanning
Föreningsgatan
71093-765

Kylan bet bra skinnet på Avenyn
71093-764

Väl farmme på Kunsportsplatsen.
71093-763

Hemma hos Stefan (svågern) blev det både värme och god mat (GI förståss)
Stefan o Johan finputsar på ett musikstycke vid datorn.
71093-762

Lite senare bar det av till Stampgatan där det finns en Grekisk restaurang
som lagar kanon god mat och har moderata priser.
Jag rekomenderar den varmast. (ej bet reklam)
71093-761

Ståndaktigt lyckades jag inte denna kvällen heller att falla
för grupptrycket gällande intag av alkoholhaltiga drycker utan
höjde mina aktier i mineralvattenbranschen. ;-)
För dom andra som vaknar i dag med andra dryckesvanor
 kanske munnen smakar.................
71093-767

Kvällen blev sen i goda vänners lag men till slut var det
dags att ta spårvagnen hem.
Skansen Lejon i vintermörkret.
71093-768

Spårvagn är väl inte mitt favoritåk men jag fick böja mig för
mojoriteten
Här på bild, Johan och Anita som glada resenärer i tidig Lördagsmorgon.
71093-760
© Giovanni Salaris  2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0