Krånglig Liten Maskin

Men vem fan ger sig???
Inte Jag.
80 GIG hjärnblödning



Apple iPod 80GB - Black

iPod med en kapacitet upp till 20.000 sånger (ACC-format, 4 min/sång), 25.000 foton och upp till 100 timmar video - kombinera själv hur du vill ha det. Allt detta och mer i samma eleganta förpackning som tidigare! Med all musik i handen kanske du aldrig vill sluta lyssna. Tursamt nog spelar din iPod ljud under upp till 20 timmar. Om du hellre vill titta kan du njuta av kristallklar video på en ljusstark färgskärm under upp till sex och en halv timme. Stoppa all din musik i fickan och ha fortfarande plats för nästan allting annat. Kom ikapp med läsningen med ljudböcker. Bläddra i bildspel med dina foton, ackompanjerade av musik. Titta på video-podsändningar och dina favoriter bland musikvideor. Håll koll på kalendern och slå upp e-postadresser. Med iPod Video har du allt nära till hands....

Ps;     glöm ej huvudvärkstabbletterna  ;-)
ps2;  ej betald reklam

© Giovanni Salaris 2007


Kommentarer
Postat av: Daniel

Tjena..

En sån köpte jag till Örjan förra året när han fyllde 45 år..

Helt otrolig tydligen, han är MAC användare, har den tydligen till allt ifrån att kolla på film till att lyssna på musik, har den även som en backup till sin dator..

Tänkte jag skulle även köpt en till mig själv, men det va ingen på det företaget som ställde upp på en 24 månaders instruktion 24 timmar om dygnet för mig, så jag unna mig en freestyle för 150 spänn...

2007-02-20 @ 19:26:15
Postat av: Anonym

Broder du har helt rätt.
Men som jag förut nämde i bloggen så tänker jag INTE ge upp.
Om ett par dagar skall jag vara fullblodsIPODARE ;-)
tror jag???
giovanni

2007-02-21 @ 00:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0