Vilka Djävla Idioter

Min bil kl 1600 Utanför parkeringen Hagforsgatan.
Tack så mycket era djävla idioter.


image1086

Fritidsnöje för smågangsters i området kring Hagforsgatan.
( Östra statsdelarna)
-Vi har inte tid säger polisen i Kortedala att
ta oss an sådana här "skitärenden", vi är undrbemannade , tala med din politiker!!!!!
Ville jag lägga krut på detta så skulle jag genast bli kallad Vigilante o att jag tar lagen i egna
händer.
Ringer man 112 NÖDTELEFON  för folk i nöd eller att man är utsatt för brott
så skall man helst ha tagit fast banditerna själva ,, fast väldigt försiktigt så att man inte själv blir anmälld,,,
om man nu mot all förmodan kommer och slipper att sitta , vänta i en "var god vänta kö"
under pågående brott för att "vi har inte tid"!!!!
VILKEN DJÄLV A IDIOTI



image1087

Gött med det fria ordet.
© Giovanni Salaris 2007
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0