Göteborgstidningar Med Och Mobbar

Även om det finns olikheter  i politiska funderingar nu när
vi närmar oss valet och i synerhet när dem massmediala eliten
gör sig till kvasipolitiker så undrar jag om det finns en enda journalist i denna delen av Sverige
( läs Göteborg) som inte har haft , försent inbetalda studieskulder, släpande krognotor,
parkeringsböter, underhållsbidragssläppande,fortkörningsböter,mm,mm och 
 skrivit en massa skit i sina respektive färgade tidningar
eller gått mot röd gubbe någon gång????

Även om jag kanske inte rent politiskt är tillhörande den blåa fallangen så är jag
absolut inte tillhörande den fallangen av journalister som blev så ISTÄLLET för politiker
och som teraperar sig själva genom sina blaskor och hjärntvättar folk med sina
förtalskampanjer,,allt för att vinna teräng hos sin chefredaktör 

För att jag hoppas då
hjärtligt att inte väljarna går på det.

ALLA har rättt att göra rätt för sig efter ett fel är begånget
Någon som vill kasta den första stenen?

71093-186
Det är bara svaga mäniskor som går på förtalskampanjer,
och bara ynkryggar som håller i dem.
Ni backar väl upp er kandidat?
Jag backar då fan upp min, var så säkra. 
Ps,, mitt fotomontaget bara illustrerar min tanke på
hur jag skulle gått tillväga om han var min kandidat


© Foto /montage Giovanni Salaris 2006


Kommentarer
Postat av: Daniel Salaris

Hade Stefan sträckt lite mer på armen, så att den va rak, hade han fått min röst direkt, nu ger jag den till en annan person......

2006-09-17 @ 08:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0