Mordbrand På Torpakolonin Eller Bara Otur


Hår på Torpakolonin bor min gode vän Urbaneller skall jag säga bodde!!!!
Måndag på tidig eftermiddag började det att brinna och hela huset blev utbränt.

71093-318

Bara veckan innan var det några som roade sig med att kasta färgfyllda ägg på huset

71093-324

Nu när höstloven för skolungdomar har startat kan man ju undra om det
finns någon koppling till deras fritidsproblem.

71093-315
Före detta kök.

71093-316

Här har många fina ideer fötts,,sovrummet
71093-319

Nu på vintern brukade Urban tända en brasa i spisen, tyvärr blev det en
brasa som någon annan fixat som gjorde detta omöjligt.
71093-320
Någon som läser min blogg kanske har uppgifter som leder till en
lösning???
Hör gärna av er, Tack på förhand.
© Foton/ Giovanni Salaris 2006

Kommentarer
Postat av: Victoria Söderlund

Hej!
Vad himla tråkigt för Urban...
Själv tillbringade jag nästan hela somrarna på "gatan" intill när jag var liten flicka då min mormor Ingegerd Engelmark en gång hade en stuga där som hon för ca 20 år (till allas sorg...) sålde av då hon inte längre orkade med den.
Nu är jag 35 och tillbringade faktiskt denna midsommar där... många minnen kom fram när jag nu dansade med min lilla dotter...

2007-07-04 @ 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0