Börjar Jag Tillverka Hattar , Föds Folk Utan Huvuden.

Först var det den gamle spisen som rasade,
sedan helt plötsligt lade recivern av (den prytteln som sköter ljudanläggningen).
Som tur är har jag en svåger som är studiotekniker o producent han
började att nästa i fågelboet med kablar bakom alla apparater (om ni bara visste hur många meter
kabel det får plats efter 10 år av inkopplingar).
Efter det att vi inhandlat en ny reciver sent på Fredags kväll började Stefan att koppla.

FÖRE
71093-419

Hör och häpna ,,,hip , hap så gick tv;n ochså åt
helv....e.
På med dojorna Lördag morgon ut till det nya Tyska mega shoperiet i el o dataprytlar
som ligger bakom gamla Pripps(Högsbo) . Jag och c.a 700 andra tekninkfreakar
var ute i samma ärende,,KÖPA TV.
Efter c.a 3,5!!!!!! timme väntande på min tur förbarmade sig en av
de urtrevliga  försälljarna och övertygade mig att -jag bara måste ha en
PLATT TV.

EFTER
71093-420
Efter att ha spenderat halva Lördagen och hela Söndagen för att koppla in
detta fullblodsas,,,(tack igen vare min svåger Stefan) så höll det på att gå riktigt
käpprätt åt helv....e igen när datorn skulle kopplas in i tv;n.
Efter att ha spenderat ytterliggare ett par timmar för att rädda det som rädda kan
fick vi allt integrerat i tv;n,  Datorn, radio;dvd;n, videon,mp3spelare, m.m m.m .
fick vi sättas oss tillbords och frossa i räkor.
Här min svägerska med sin son Holger och Anita

71093-421
Inte mycket bloggande denna helgen som sagt.
Godnatt.
© Giovanni Salaris 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0